Pirkimo taisyklės ir sąlygos

  1. Taisyklių apimtis ir galiojimas

1.1. Taisyklės reguliuoja teisinius santykius, kylančius tarp slapiosnosys.lt (toliau – slapiosnosys el.parduotuvė) savininko MB Vladigra (toliau – Pardavėjas arba slapiosnosys) ir slapiosnosys el.parduotuvėje prekes perkančių asmenų (toliau – Pirkėjas).

1.2. Greta šių taisyklių, teisinius santykius, kylančius perkant slapiosnosys el.parduotuvėje, reguliuoja Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai.

1.3.Slapiosnosys el.parduotuvės vystymo ir geresnio bei saugesnio naudojimo sumetimais, slapiosnosys gali keisti ir papildyti šias taisykles ir kainoraštį. Apie taisyklių ir kainoraščio pakeitimus bei papildymus pranešama interneto puslapyje www.slapiosnosys.lt Taisyklių ir kainoraščio pakeitimai bei papildymai įsigalioja nuo atitinkamo pakeitimo arba papildymo paskelbimo interneto puslapyje www.slapiosnosys.lt. Jei Jūs pateikėte savo užsakymą prieš įsigaliojant taisyklių pakeitimui, tarp Jūsų ir slapiosnosys susidariusiems teisiniams santykiams taikomos Jūsų užsakymo pateikimo metu galiojusios taisyklės, išskyrus, jei įstatyme arba šiose taisyklėse nėra numatyta kitaip.

1.4. Informacija apie slapiosnosys. Slapiosnosys yra MB Vladigra nuosavybė. Lietuvos bendrovė, tinkamai įregistruota ir veikianti Lietuvos Respublikoje, juridinio asmens kodas 304617952, buveinės adresas Perkūnkiemio g. 13-91, LT-12114,Vilnius. PVM mokėtojo kodas LT100011801910. Telefonas +37067464957. Elektroninio pašto adresas info@slapiosnosys.lt. Duomenys apie “MB Vladigra” kaupiami ir saugomi – Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas Valstybės įmonė Registrų centras.

1.5. Asmens duomenų tvarkymas. Slapiosnosys Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis savo privatumo politika. Privatumo politikoje nurodomos svarbios nuostatos, todėl rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai jas perskaitytų ir būtų įsitikinęs, kad visos privatumo politikos nuostatos jam yra suprantamos ir priimtinos.

  1. Kainos

2.1. Apmokant sąskaitą nurodytu terminu, slapiosnosys el.parduotuvėje kainos galioja pagal 4 punkto nuostatas.

2.2. Į visas kainas yra įskaičiuotas 21% PVM.

  1. Pirkinių krepšelis ir užsakymo įforminimas

3.1. Pirkinių krepšelyje esančių prekių skaičių galite keisti. Taip pat galite keisti užsakomos prekės kiekį. Padarytiems pakeitimams patvirtinti spustelėkite mygtuką „Atnaujinti pirkinių krepšelį“. Norėdami tęsti užsakymo įforminimą spustelėkite „Pradėti užsakymą“. Būsite nukreipti į užsakovo duomenų, mokėjimo ir pristatymo būdo pasirinkimo puslapį.

3.2. Užsakovo duomenų puslapyje įveskite reikiamus duomenis.

3.3. Pildydami užsakovo duomenų ir užsakymo patvirtinimo puslapiuose esančias skiltis, būkite atidūs, nes nuo šios informacijos tikslumo ir teisingumo priklausys Jūsų užsakymo greitas ir sklandus pristatymas.

3.4. Prekių pardavimo sutartis laikoma sudaryta (Sutartis įsigalioja), kai po užsakymo patvirtinimo mokėtina suma pervedama į slapiosnosys atsiskaitomąją sąskaitą.

3.5. El.parduotuvėje pateiktų užsakymų apdorojimas vyksta darbo dienomis (Pirm.-Penkt. 10-17 val., išskyrus valstybines šventes). Jei užsakymas pateikiamas vėliau nei penktadienį 14:30 val., užsakymas įforminamas ateinantį pirmadienį.

  1. Mokėjimas už prekes

4.1. Mokėjimui atlikti užsakymo įforminimo puslapyje pasirinkite norimą mokėjimo būdą.

4.2. Užsakymą galima apmokėti šiais būdais:
– Montonio mokėjimų platformą, naudodami interneto banką (Swedbank AS, AB SEB bankas, Luminor bankas AB, Šiaulių bankas AB).
– (COD angl – Cash on delivery) Mokėjimas kurjeriui/paštomate atsiimant prekes.
(Mokant paštomate prie sąskaitos sumos bus pridėtas kurjerių tarnybos C.O.D. administravimo mokestis 1,5 Eur.)
– Įprastu bankiniu pavedimu

4.3. Jūsų užsakymas bus anuliuotas tuo atveju, jei Jūs per užsakymo patvirtinime nurodytą laiką nesumokėsite už prekę.

4.4. Sutartis įsigalioja ir užsakymas patvirtiniamas tik tuo atveju, jei už prekę yra sumokėta 100 proc.

4.5. Mokėjimo tarpininkas yra „montonio.lt“.

4.6. Rekvizitai mokant banko pavedimu.

Gavėjas: MB Vladigra

Gavėjo sąskaita: LT447300010152945081

Banko pavadinimas: SWEDBANK AB

Banko kodas: 73000

SWIFT: HABALT22

Paskirtis: Užsakymo SLNO – (Jūsų užsakymo numeris) apmokėjimas

Užsakymas patvirtinamas ir pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą pagal taisyklių 3.5 punkte nurodytu laiku.

  1. Prekių pristatymas ir perdavimas

5.1. Po Sutarties įsigaliojimo, pagal Taisyklių 3.4 punktą užsakytos prekės bus pristatytos užsakymo metu Jūsų nurodytu adresu.

5.2. Prekes pristato pristatymo užsakymo metu pasirinktas paslaugos teikėjas. Sandėlyje esančių prekių pristatymas Lietuvoje paprastai užtrunka 1–3 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo dienos.

5.3. Jeigu Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra ir ją reikia specialiai užsakyti iš tiekėjo ir yra akivaizdu, kad prekės pristatyti per prekės aprašyme nurodytą terminą nėra įmanoma (taip pat kitais atvejais, kai prekių savalaikis pristatymas nėra įmanomas dėl nuo slapiosnosys nepriklausančių aplinkybių), apie tai Jums pranešime užsakymo vykdymo metu Jūsų nurodytu kontaktiniu telefonu arba elektroninio pašto adresu. Tuo pačiu nurodysime Jūsų užsakytos prekės pristatymo terminą. Jei dėl prekės pristatymo termino Jūs prarasite norą įsigyti prekę, turite teisę savo užsakymą anuliuoti (žr. 6.1 ir 6.3 punktus) ir Jūsų sumokėta suma bus Jums grąžinama (kartu su mokesčiu už transportą).

5.4. Kai Jūsų užsakytos prekės yra perduotos pristatymo paslaugų teikėjui, prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.

5.5. Kurjerių įmonė pristatys prekes užsakymo įforminimo metu Jūsų nurodytu adresu. Paskirties adreso vėliau keisti negalima.

5.6. Įformindami užsakymą stebėkite, kad pateikti kontaktiniai duomenys būtų teisingi, siekiant išvengti vėlavimo ir painiavos pristatant prekes. Slapiosnosys ir kurjerių įmonė neatsako už vėlavimą pristatant prekes ir kilusią painiavą tuo atveju, kai vėlavimo arba painiavos priežastis yra užsakymo įforminimo metu Jūsų pateikti netikslūs arba neteisingi duomenys.

5.7. Prieš atsiimant rekomenduojame Jums apžiūrėti prekių pakuotę ir esant jos išoriniams pažeidimams pranešti elektroninio pašto adresu info@slapiosnosys.lt.

Nuo 2022.01.25
5.8. Užsakant prekes/ių iš vieno sandėlio, kurių bendra vertė krepšelyje iki 10 Eur taikomas administravimo mokestis 2.50 (įskaitant PVM)

Daugiau informacijos apie pristatymo sąlygas: Pristatymo sąlygos

  1. Užsakymo anuliavimas ir prekės grąžinimas (sutarties atsisakymas)

6.1. Jūs turite teisę savo užsakymą anuliuoti, atsiųsdami el.parduotuvės elektroninio pašto adresu info@slapiosnosys.lt apie tai pranešimą kartu su užsakymo numeriu.

6.2. Pirkėjas turi teisę grąžinti arba pakeisti prekę tiek pat kainuojančia kita preke nenurodydamas priežasties per 14 dienų nuo prekės gavimo. Tam Pirkėjas turi pateikti Pardavėjui atitinkamo turinio pareiškimą (pareiškime nurodyti Pirkėjo vardą ir pavardę, pirkimo datą ir užsakymo Nr.) elektroniniu paštu info@slapiosnosys.lt ir po to grąžinti slapiosnosys el.parduotuvei užsakytą prekę ne vėliau kaip per 14 dienų po to, kai pateikė pareiškimą dėl atsisakymo. Norėdami atsisakyti sutarties, galite susisiekti su mumis el.paštu info@slapiosnosys.lt. Grąžinama prekė negali būti naudota (prekės tinkamumą galima išbandyti ir naudoti susipažinimo tikslu) ir/ar sugadinta. Prekėms, kurių negalima grąžinti (1. pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintoms prekėms, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekėms, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms, 2. greitai gendančioms prekėms ar prekėms, kurių galiojimo laikas yra trumpas, 3. supakuotoms prekėms, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, 4. prekėms, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais) 14 dienų grąžinimo teisė negalioja.

6.3. Anuliuojant užsakymą 6.1 punkte nustatytu atveju arba atsisakant sutarties 6.2 ir 6.3 nustatytais atvejais, pinigai už prekę grąžinami pervedant į tą pačią atsiskaitomąją sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už prekę, per 14 dienų po to, kai Pardavėjas gavo grąžinamą prekę.

6.4. Grąžinama prekė negali būti naudota ar sugadinta ir turi būti originalioje pakuotėje. Norint pasinaudoti grąžinimo teise ir grąžinimo atveju gauti kompensaciją, reikia prekės pakuotę atidaryti atsargiai, jos nepažeidžiant. Susipažinimui su preke pakuotę reikia naudoti būdu, reikalingu įsitikinti, kad daiktas yra, susipažinti su jo savybėmis ir funkcija. Grąžinama prekė privalo būti tos pačios komplektacijos, t. y. turėti visus prekės pakuotėje buvusius daiktus (informacinius lankstinukus, laisvas detales ir t.t.). Jei prekė įsigyta akcijos metu, t. y. prie prekės yra pridėta kokia nors prekė, Jūs turite grąžinti visą komplektą (visas prekes).

6.5. Pirkėjas padengia su prekės grąžinimu susijusias tiesiogines išlaidas (pašto išlaidas), jei su Pardavėju nėra sutarta kitaip.

Daugiau informacijos: Grąžinimas

  1. Teisė pareikšti pretenzijas ir reikalavimų neatitinkančių prekių grąžinimas

7.1.Slapiosnosys atsako už prekių atitikimą reikalavimams ir trūkumus. Pretenzijų pareiškimo terminas yra prekei suteiktas kokybės garantijos ar tinkamumo naudoti terminas, bet ne ilgiau kaip du metai nuo prekės perdavimo dienos. Jeigu Pirkėjas yra privatus asmuo, pretenzijų pareiškimo terminas yra du metai.  Pardavimo vartotojui atveju laikoma, kad per 6 mėnesius nuo daikto perdavimo Pirkėjui dienos, išaiškėjęs neatitikimas sutarties sąlygoms jau egzistavo daikto perdavimo metu, jei tokia prielaida neprieštarauja daikto arba trūkumo esmei.

7.2. Pirkėjas privalo pranešti apie daikto neatitikimą sutarties sąlygoms Pardavėjui per 2 mėnesius po to, kai jis sužinojo, kad daiktas neatitinka sutarties sąlygoms.

7.3. Jei prekė neatitinka reikalavimų arba turi trūkumų, Jūs turite teisę reikalauti, kad prekė būtų pataisyta arba pakeista reikalavimus atitinkančia ir trūkumų neturinčia preke, grąžindami reikalavimų neatitinkančią prekę Pardavėjui.

7.4. Jei vartotojas – Pirkėjas pateikia pretenziją, pirmąjį mėnesį nuo prekės perdavimo Pirkėjui, su daikto pataisymu arba pakeitimu susijusias išlaidas, visų pirma transportavimo, siuntimo paštu, kelionės ir materialines išlaidas padengia Pardavėjas tik tuo atveju, jei pretenzija buvo pagrįsta.

7.5. Grąžinant reikalavimų neatitinkančią prekę, Pardavėjas patikrina pretenzijos pagrįstumą ir pateikia Pirkėjui savo atsakymą per 14 dienų nuo pretenzijos gavimo. Jei pretenzija yra pagrįsta, Pardavėjas pataiso arba pakeičia trūkumą turinčią prekę; jeigu prekės pakeisti nėra įmanoma (pvz., prekės nėra sandėlyje) arba prekės pakeitimas ar pataisymas reikalauja iš Pardavėjo neproporcingų išlaidų, Pardavėjas turi teisę grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtą sumą, kuri pervedama į Jūsų nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Pardavėjo sprendimo, ar pretenziją reikia patenkinti. Prekės siuntimo išlaidos nėra grąžinamos.

7.6. Greta teisės pateikti pretenziją, Jūs turite teisę naudoti kitas Lietuvos Respublikos Civiliniame kodekse ir kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose išvardintas teisinės apsaugos priemones, jų tarpe teisę reikalauti, kad prekė būtų pataisyta arba jei to nėra įmanoma padaryti, pakeisti prekę; esant esminiam neatitikimui, atsisakyti sutarties ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

  1. Atsakomybė ir nenugalimos jėgos aplinkybės

8.1. Slapiosnosys atsako prieš Pirkėją, o Pirkėjas atsako prieš slapiosnosys už kitai Šaliai dėl šių taisyklių pažeidimo padarytą tiesioginę materialinę žalą Lietuvos Respublikos galiojančiuose teisės aktuose nustatytais atvejais ir apimtimi.

8.2. Slapiosnosys neatsako už Pirkėjui padarytą žalą arba už pristatymo vėlavimą tuo atveju, jei prekės pristatymas vėluoja dėl nuo slapiosnosys nepriklausančių aplinkybių, kurių nebuvo galima numatyti (nenugalimos jėgos aplinkybės).

  1. Kitos taisyklės

9.1. Šiose taisyklėse atskirai neaptartais klausimais vadovaujamasi Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais.

9.2. Tarp Pirkėjo ir Pardavėjo dėl prekių užsakymo ir pirkimo kylantys ginčai sprendžiami derybų keliu. Jei derybos neduoda norimo rezultato arba Jūs nesutinkate su Pardavėjo pasiūlytu sprendimu ir manote, kad Jūsų teisės yra pažeistos, Jūs turite teisę pateikti skundą vartotojų skundų nagrinėjimo komisijai per Vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba teismui. Kreipimasis į komisiją vartotojui yra nemokamas ir vartotojas gali pateikti skundą pats arba tarpininkaujant atstovui. Vartotojų skundus nagrinėjančios komisijos duomenys yra pateikti Vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainėje http://vvtat.lt.

9.3. Greta 9.2 punkte išvardintų aplinkybių, klientas – fizinis asmuo turi teisę pateikti su nuotoliniu pardavimu susijusį skundą per Europos Sąjungos elektroninės aplinkos ODR platformą (Online Dispute Resolution) adresu http://ec.europa.eu/odr. Internetu pagrįsta ginčų sprendimo platforma yra visų pirma skirta tarptautiniams ginčams spręsti, leidžianti vartotojui lengviau rasti konkretų ginčo sprendimui tinkantį neteisminį organą pardavėjo valstybėje. Reikalui esant, Lietuvoje pagalbą ir konsultavimo paslaugą tarpininkaujant platformai siūlo sprendžiant tarptautinius skundus Vartotojų teisių apsaugos tarnybos skyrius – Europos Sąjungos vartotojų konsultavimo centras.

  1. Atsakomybės ribojimas ir autorinės teisės

10.1. Pateikiami prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad slapiosnosys dėjo visas pastangas tam, kad prekių spalvos būtų atvaizduotos kuo tiksliau, slapiosnosys negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės prekių spalvas. Pirkėjas supranta, kad prekės gali nežymiai skirtis nuo jų atvaizdų. Prekių įpakavimas gali skirtis nuo to, kuris pateikiamas atvaizduose, esančiuose el.parduotuvėje.

10.2. Slapiosnosys pasilieka sau teisę koreguoti prekių kainas,  tačiau tokie pakeitimai neturės įtakos jau sudarytoms Sutartims.

10.3. Slapiosnosys deda visas protingas pastangas tam, kad užtikrintų, kad prekių kainos, tuo metu, kai Pirkėjas pateikinėja užsakymą, būtų teisingos, tačiau slapiosnosys pasilieka sau teisę atsisakyti pardavimo, jei el. parduotuvėje rodomoje informacijoje apie gaminį yra viena iš šių klaidų: 1. žmogiška klaida įvedant kainą arba 2. techninė klaida sistemoje (pvz., 50 € kainuojančio transportavimo narvo kaina įvesta klaidingai, t. y. 5 €). Esant tokiai klaidai tikimės, kad Pirkėjas supranta, jog prekė už tokią kainą nėra parduodama. Slapiosnosys apie tai informuoja Pirkėją ir suteikia galimybę Pirkėjui įsigyti prekę už teisingą kainą arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra patvirtinamas tol, kol negaunamas Pirkėjo atsakymas.

10.4. Informacija apie prekę tikrinama ir tobulinama reguliariai. Duomenys nuo Jūsų paskutinio apsilankymo gali būti atnaujinti. Dėl gamintojų duomenų kortelių trūkumų, slapiosnosys el.parduotuvės informacijoje apie prekę gali pasitaikyti netikslumų. Šiuo atveju slapiosnosys neatsako už prekės duomenų teisingumą. Visi slapiosnosys el.parduotuvėje pateikti prekių aprašymai, nuotraukos ir kiti duomenys turi autorių teisės apsaugą ir jų kopijavimas ar naudojimas kitu būdu be slapiosnosys.lt leidimo yra draudžiamas.