Keli, dažnai užduodami klausimai

Jeigu Jūsų užsakymą sudaro prekės iš skirtingų sandėlių, užsakymas siunčiamas atskiromis siuntomis. Gali būti kelių dienų skirtumas. Jeigu siuntos ar dalies siuntos negavote per 5 d.d. nuo užsakymo pateikimo dienos, prašome informuoti mus.

Su nekantrumu laukiame, kol galėsime Jus kartu su savo augintiniais pasikviesti į fizine Šlapios Nosys parduotuvę 🙂 Tačiau laikinai, Slapiosnosys.lt siūliomas prekes galima įsigyti tik internetu.
Apie užsakymo būsenos pasikeitimus informuojame el. paštu. Taip pat, turėdami paskyrą mūsų el. parduotuvėje, galite matyti visų Jūsų užsakymų būsenas, sekimo numerius, bei atsisiųsti išrašytas sąskaitas faktūras. Dar nuturite pasykros? Galite susikurti čia
Jūs galite grąžinti arba pakeisti prekę tiek pat kainuojančia kita preke per 14 dienų nuo prekės gavimo. Tam paprašysime pateikti atitinkamo turinio pareiškimą (pareiškime nurodyti Pirkėjo vardą ir pavardę, pirkimo datą ir užsakymo Nr.) elektroniniu paštu info@slapiosnosys.lt ir po to grąžinti Šlapios Nosys el.parduotuvei užsakytą prekę ne vėliau kaip per 14 dienų po to, kai pateikėte pareiškimą dėl atsisakymo. Daugiau informacijos apie grąžinimą galite rasti čia: Grąžinimo sąlygos
Taip. Tiesiog spustelėkite mygtuką „Siųsti kitu adresu“ ir įveskite, kam turėtų būti pristatyta prekė(s).

(Šlapios Nosys Administracija)

Adresas

M.Mažvydo g. 7, 06287, Vilnius
(El. parduotuvės administracija)

Tel. Numeriai

+37067464957
(Atsakome ir į SMS žinutes)

El. paštas

info@slapiosnosys.lt
(Atsakome bet kuriuo metu)

Darbo laikas

Pirm - Penkt 9:00 iki 17:00
(Paštu atsakome bet kuriuo laiku)